ERZURUM PALANDÖKEN İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Kantin İhalesi 70. Yıl Cumhuriyet Ortaokulu

İ L A N

 

            İlçemize bağlı aşağıda ismi yazılı okula ait kantin yerinin 8/9/1983 tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun madde 35/d, 50. ve 51/g maddelerine  göre pazarlık usulü ile aşağıda açıklanan tarih ve saatte ihalesi yapılacaktır.

 

KANTİN İHALESİ YAPILACAK

 

OKULUN ADI

70. YIL CUMHURİYET ORTAOKULU

İHALE MÜRACAAT BAŞLANGIÇ TARİHİ

07/10/2015

İHALE TARİHİ

16/10/2015

İHALE SAATİ

15.30

İHALE YAPILACAK YER

İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İHALE SIRASI

1

 

1- İhaleye Müracaat İçin İstenen Belgeler :

     a) Dilekçe (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden temin edilecektir.)

     b) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

     c) Sabıka Kaydı (6 aylık süreyi aşmamış olacak / Belgenin aslı veya noter tasdiklisi olacak)

     d) İkametgah İlmuhaberi ( il içi ve son 6 aya ait olacak) 

     e) İhale Şartnamesi  (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden temin edilecektir.)

     f) Şartname Bedeline ait banka dekontu

     g) T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığının 2006/18 sayılı Genelgesi’nin 16.maddesine göre Kantin İşleticiliği Meslek dalı 06.02.2006 tarih ve 26072 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu kapsamına alındığından Okul Aile Birliği Yönetmeliğinin 20.Maddesine göre yapılacak ihale ve işlemlerde katılımcılardan öncelikle Kantin İşletmeciliği Ustalık Belgesi, yoksa sırası ile Kalfalık belgesi ve bunların bulunmaması durumunda kurs bitirme belgesine sahip olması şartı aranacaktır. (ihale komisyonu,  ustalık belgesi ve üstü belgeleri ustalık belgesi kapsamında değerlendirmeye alacaktır. Belgeler, asıl veya noter tasdikli olacaktır.)

     h) Geçici teminata ait makbuz veya belge.

     I) İhaleden men yasağı olmadığına dair belge (Bağlı olduğu meslek odasından alacak. Meslek oda kaydı olmayan  istekliler, ilişiksizlik belgesi alacak ancak üzerinde ihale kalması halinde 1(bir) ay içinde meslek odasına kaydını yaptırıp men yasağı olmadığına dair belgeyi ilgili okul müdürlüğüne ibraz edecek)                                                                                                                                                                                                                                       İ) Adına kayıtlı kantin işletmesi bulunmadığına dair belge-Erzurum Yakutiye İlçe  ve Erzurum         Aziziye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden veya Bağlı olduğu Meslek Odasından.                                                                                                                                                        

     j) İhaleye vekâleten girecek kişilerin ayrıca nüfus cüzdanı fotokopisi, sabıka kaydı, ikametgah  

        ilmühaberi ve noter tasdikli vekâletnameyi dosyaya eklemeleri mecburidir.

2- Muhammen Bedel  (Yıllık)  : 3.500,00 -TL        

3- Geçici Teminat Bedeli  %3  : 105,00 -TL    (Erzurum Palandöken Mal Müdürlüğüne)

4- Kesin Teminat Bedeli: İhale uhdesinde  kalan yüklenici tarafından  1 yıllık kira bedelinin   % 6’sı oranında Kesin Teminat alınır. Kesin Teminat olarak kabul edilecek değerler; Tedavüldeki Türk Lirası, Banka Teminat Mektupları, Devlet Tahvilleri ve Hazine Kefaletine ait Tahviller kabul edilecek veya Erzurum Palandöken Mal Müdürlüğüne nakit olarak yatırılacaktır.

5- İhale uhdesinde  kalan yükleniciden  kesin teminat alındıktan sonra geçici teminatı iade edilecektir. İhale uhdesinde kaldığı halde vazgeçen kişinin geçici veya kesin teminatı iade edilmeyerek hazineye ırat kaydedilir ve ihalelerden 1 (bir) yıl geçici olarak men edilir. İhale uhdesinde kalmayanların geçici teminatları iade edilecektir.

6- İhaleye Müracaat edecek kişiler şartname bedeli olarak 50,00.-TL (Elli Türk Lirası)’nı  T.C. Ziraat Bankası Palandöken Şubesindeki 50663734-5011 nolu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Okul Kantinleri hesabına yatırdıktan sonra dekontu ibraz ederek Müdürlüğümüz’ den ihale dosyasını alacaklardır.

 7- İhale Uhdesinde kalan yüklenici tarafından Kesin Teminat yatırıldığına dair makbuz müdürlüğümüze ibraz edildikten sonra tebligatı müteakip (5) gün içerisinde Okul Aile Birliğince sözleşme yapılması için ilgili okul ve kurum müdürlüğüne bildirilir. İhale sonrası (5) gün içerisinde kesin teminatını yatırmayan yüklenicinin uhdesinde kalan ihale iptal edilir. (Bu husus yükleniciye ayrıca yazı ile bildirilir.)

8- Sözleşme yapıldıktan sonra kantin yeri Okul Aile Birliği ve okul idaresince düzenlenecek bir tutanakla teslim edilir ve faal duruma getirilir.

9- İşletme hakkı verilen yerde bir önceki yüklenicinin eşyaları bulunuyorsa yapılan sabit tesis masrafları, kullanım süresi ve amortisman dikkate alınarak okul, birlik varsa ilgili meslek odasının temsilcisinin katılımıyla oluşturulacak komisyonca takdir edilen meblağ eski yükleniciye yeni yüklenici tarafından ödenir.

10- 3100 sayılı Kanun gereğince, yüklenicinin ödeme kaydedici cihaz (yazar kasa) kullanması mecburidir.

11-  Okul kantinleri bizzat yükleniciler tarafından çalıştırılacaktır.

12-  Elektrik, su, doğalgaz ve ısınma giderleri yıllık işletme bedeline ayrıca ilave edilir.

13-İhaleye katılacaklar ihale saatinde ihalenin yapılacağı yerde hazır bulunmaları gerekmektedir.

14-  Konu hakkında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden ve Müdürlüğümüzün web sitesi  palandoken.meb.gov.tr adresinden bilgi alınabilir. Ayrıca, diğer hususlar şartnamede belirtilmiştir.

15- Okul Öğrenci Mevcudu: 549

      Okul Personel Sayısı: 42

      Öğretim Şekli: Tekli Öğretim

       Kantin Alanı: 25 metrekare

16- Kantin dalında Hijyen Belgesi bulunacak.

 

İLGİLİLERE DUYURULUR.

Adnan Menderes Mah. 6.Sokak No12 /Palandöken/ERZURUM - (442)317 11 21 / (442) 317 16 61

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.